Jan 16, 2009

Usah Gentar,Segalanya Akan Jadi Ok

Aku tak boleh tidur langsung semalam.Gila insomania.Segala nya aku dah cuba nak tidur,turun bawah dan tengok filem jepun yang paling lambat pergerakan dia pun tak mampu buat aku mengantuk.

Siap habis satu filem dan mendapat review terbaik dari aku.Tak boleh tidur lagi.

I wish I could intoxicated myself with some panadol pills but I do not have any guts now.

'Takpa lah' I said to myself yesternight.

Jadi sekarang mata aku dah barai.Muka aku dah macam zombie.

Nak pergi jumpa orang lah pula hari ni,gila macam tak bersedia.

I wish I am in my juvenile.

Epi,siapkan mesin masa kau cepat-cepat....

5 comments:

Miszunderstood said...

was googling and found ur blog.

funny, i hv the same thought as urs 3,4 days ago.

i wish i had a time turner as well. *sigh* but what's important now is to make sure we hv the power to carve our future.

W. Suhailaliza W. M. H. said...

ngape di sini pula?

Amir Syafiq said...

Jismin Yusof:i do tink think time travelling is possible somehow.juz wait,my fren is working on it:p

Wan Suhailaliza binti Wan Mohd Hussin:tahun baru,blog baru:)

Q said...

mak aih..blog ko main cari pkai google jek mir..gile dasyat..

Amir Syafiq said...

PnampoJepon:wekk jeles ke nyah?