Jan 1, 2009

Esok Dah Mula

Hai.

Esok Ain Najiha dah nak masuk sekolah.Bukan sekolah tadika lagi.Sudah sekolah menengah.Aku tak pernah nampak dia akan menjadi remaja.Memang tak pernah tercapai visi aku.Ain Najiha akan sentiasa aku nampak sebagai budak kecil.

Sekarang dia nak masuk tingkatan satu.Esok lusa kalau ada lelaki kacau dia pula macam mana?Kalau dia nak ada boyfriend pula macam mana?Sudah lah waktu kali pertama dia datang bulan,aku macam tak percaya yang adik bongsu aku ni dah besar.Rasa risau tu memang ada.Sangat banyak kau tau.

Jadi aku bagi amaran siap-siap kat siapa-siapa berani kacau adik kecil aku ya.Kau jangan nak buat bukan-bukan.Akibatnya adalah di luar jangkauan kau.Faham?

Bye.

3 comments:

syafiqah said...

aww sweetnya. agak-agaknya abang i pun ada pemikiran macam you jugak kot waktu i start grow up. hehe

Q said...

hah sume abang ade feelin cmtu..ala tp kalau tgk si amir ni sure mesti xnk kacau adik die..

Amir Syafiq said...

syafiqah:haha baru tau ada adik perempuan yg membesar susah.

Pnampojepon:ngorat adik kau kang,tau la.