Jan 16, 2009

Aku Pelupa







Aku ni baru berusia 17 tahun.Tapi malangnya aku adalah seorang pelupa.Tambah-tambah lagi bila ianya berkaitan dengan tempat di mana aku park kereta aku.

Selalu nya tangkap gambar saja lebih.Tak pernah jumpa terus pun.Abang guard juga yang akan tumpangkan aku naik motor dia sambil mencari kereta aku.

Kalau satu hari,kau nampak ada mamat berpakaian preman menumpang motorsikal seorang pengawal keselamatan dalam sebuah shopping mall.

Tegur lah.

Mana tau itu aku.

6 comments:

Q said...

kalau nk ludah teros buleh?

Amir Syafiq said...

PnampoJepon:salah orang jangan salahkan aku.

epifah said...

ish tak pernah pulak aku lupa letak keta kat mana.eh sebab aku takde keta kot.alah ko parking lah betul2 depan pintu kaca tu kan senang.

Amir Syafiq said...

epifah:haha pintu kaca tu selalu full la.hot spot tu.bila cari tempat terpencil sikit,mula lah nak sesat.

Hadi Kamardin said...

ye. kau 17 tahun. ye. betul. aku percaya.

Amir Syafiq said...

M.Z Hadi Kamardin:kan?aku masih juvana lah.