Jan 17, 2009

Anarki Tua

Aku baru bangun dari tidur dan terjaga dari perasaan yang paling emo sejak semalam.It was hard though.Bukan tidur tapi perasaan.Aku rasa cuak semalam,cuak untuk hilang segalanya yang aku ada selama ni.Kali pertama setelah 2 tahun.

Dulu kawan aku panggil aku sebagai Amir Syafiq the Heartless.Lelaki yang tiada jiwa.Lelaki yang jual segala perasaan nya kepada syaitan konon-konon nya.Aku tak pernah risau pasal perasaan orang lain.Lelaki atau perempuan atau khunsa atau lelaki nak jadi perempuan atau perempuan nak jadi lelaki.

Pendek kata,aku pernah jadi anti-social.

Umur yang tua mungkin menjadikan aku seorang yang sedikit sensitif.

Tapi aku dah buat keputusan,tekad kan diri dan segala nya akan jadi ok.

Gila in denial kau.

1 comment:

epifah said...

eh aku pun pernah jadi antisocial. dua hari je lah tapi.hehe.don't worry everything's gonna be okay.