Jan 15, 2009

Hey Sabar Lah

Aku teringat lagi bila Jiha nak tikam aku guna pisau steak dua hari lepas.Dia ugut aku suruh jadi matang sikit.Waktu tu aku baru saja bercakap nak berjalan bogel sama Amin kat dalam One Utama.

'Amir,mulut tu kalau cakap kotor lagi memang aku tikam kau dengan benda ni!'

Aku tengok sambil senyum.

Yani angguk tanda setuju.Yani mana berani lawan aku secara depan-depan.Bila si harimau Jiha tu dah mengamuk,baru Yani mampu berikan sokongan.Tapi aku tak pernah kisah,Jiha dengan aku dah memang macam adik beradik.Sudah tentu aku adik dan dia kakak yang garang.

Tahun 2009,aku masih main-main dan tak pernah serius dalam banyak perkara.Macam dulu-dulu,mungkin sejak dia kenal aku.Memang lah dia risau agak nya.Tapi jangan risau,sekali dah berjumpa jodoh aku akan serius.Sekali aku jumpa perkara yang berkaitan hidup aku,aku akan serius.

Tau Jiha?

5 comments:

Amers. said...

woi pinky, boleh bagi email ko? untuk ym.

epifah said...

jalan bogel kat OU.jom.aku tolong gelak.haha.

Amir Syafiq said...

Amer:amik lah x_cuted68.

epifah:haha kau kena tolong pimpin tangan aku jgak woi.

Q said...

bogel! bogel! bogel! jeng jeng jeng!

Amir Syafiq said...

PnampoJepon:ahahaha siot lah kau.