Jan 28, 2009

Aku Sakit

Dulu aku pernah cakap.Dunia memang tak adil.Baru-baru ni,dunia memang tak adil dengan aku.Rumah aku di pecah dan aku hilang kawan-kawan aku yang paling sayang.

Aku hilang lappy aku,aku hilang kamera video aku dan aku hilang kamera digital aku.

Nampaknya aku sudah boleh mula ucapkan selamat tinggal kepada Pertandingan Filem Pendek Astro Kirana 2009.

Aku benci lah kalau dah berusaha tapi nasib tak sebelah kita.

Dunia memang tak selalunya indah.

Dan aku tak mau mencarut kali ni.

5 comments:

Debot said...

OMG! Ya ALLAH!
kesiannye kau!
weh...sabar weh..

epifah said...

huuuu.rasa partially guilty lah.

Amir Syafiq said...

adeb:woo tak bes woo tak leh online...

epi:hehe takpe2.nanti semua akan ok kot:)

plasterakuluka said...

nyah ~~
sian luh ~
byk kn semayang yah ~
aku rindu ang lah.
:b

Amir Syafiq said...

plasterakuluka:hehe time kasih na.ele abang hensem dah tadak,baru rindu akuh.

:p