Jan 20, 2009

Sekali Macam Ni,Selama Macam Ni

Oh tadi sekali lagi aku pergi ke Northpoint Mid Valley.Ada appoinment untuk memohon visa.Seperti biasa ada calon-calon yang membawa ibubapa.

'I don't have a good impression toward you boy' ketepek kena kat muka aku tadi.

Tiba-tiba saja makcik tu cakap kat aku.Ringan sungguh mulut dia mengata aku.Aku ingat aku cuma jawab telefon bukan nya dengan salam kot kat kawan aku tadi.Tiba-tiba saja dia nak naik emo.

Makcik,tu baru I cakap Oi!.Kalau I cakap benda lain macam mana?

Anak dia tak hebat pun dari aku,selalu sangat jadi anak mak sampai tak boleh nak blend in well with the crowd.Jadi pendiam.Mungkin aku yang banyak bercakap sana,jadi dia sama ada naik meluat atau jealous tengok betapa peramahnya aku berbanding anaknya.

Haha.

Makcik,lu tak rock ah!

No comments: