Mar 15, 2009

Watchmen

Aku dan Hunny sudah lama nak menonton Watchmen bersama.Tengok pada semangat dan cahaya kat mata dia,aku tau dia sangat-sangat tunggu filem ni.Boleh lah nak kata sebagai filem yang dia tunggu untuk tahun 2009.

Tapi kami masing-masing tau,konteks 'tengok bersama' tu takkan terjadi.Aku harus pergi untuk sebentar.Jadi kami masing-masing berjanji nak tengok pada hari yang;yang mana hari tu ialah hari ni.Agak lambat,tetapi sebab masing-masing sibuk--kami tabahkan hati untuk cuba tengok pada hari yang sama juga.

Ok.Tu saja aku nak cakap.Hunny dah pergi tengok Watchmen waktu aku tidur tadi.Sekarang aku pula nak pergi tengok sementara dia tengah tidur ni.

Dia dah cakap sikit-sikit pasal filem tu.Dan dari suara dia yang ceria tadi,aku tau 5 pound aku hari ni takkan di sia-siakan.

2 comments:

epifah said...

oh watchmen.hmm watchmen.saya x cakap pasai watchmen dah nanti.hee.

Amir Syafiq said...

hunny:hihi.takpe lahh.tak kisah pun:D