Mar 14, 2009

Seterika Hangit

Kehidupan sini tak ada banyak yang boleh aku buat.Serius cakap,tinggal di Middlebrough ni boleh mematikan otak.Setiap hari,segala aktiviti akan berhenti pada jam lima petang.Semua kedai dan pejabat akan di tutup.Baki yang tinggal hanya kedai-kedai Fish and Chips dan kedai serbaneka.

Sudah lah rancangan tv dia penuh dengan rancangan bual bicara dan rancangan-rancangan ilmiah.Konstruktif-konstruktif macam ni mana kena dengan jiwa aku yang hanya inginkan belaian romantik.

Tapi mujur lah aku dan Mahdar cepat-cepat beli saluran tv kabel.Tak la malam-malam kami di sia-sia dengan membina tahi mata.Macam-macam channel ada.Mau makan dekat 90 juga lah.Ingat lagi,bila dia datang tengah hari semalam mata Mahdar bersinar.

Tapi malam tu,dia dah tak berapa nak bersinar sangat.Monyok je lebih.

'Kenapa lah Playboy Tv ni kena bayar beb?Aku ingat masuk dalam pakej hari tu' dia sound aku.

'Haram haram' jawab aku sambil klik channel 475.Mana tau ada free preview.

1 comment:

epifah said...

tgk kt intenet sudey. :P