Mar 20, 2009

Angin Sejuk

Jiha semalam telefon aku dan cakap,

'I want to tell everybody how sluggish and bad you are before i met you and it was me who changed you to be a real man.And I really hate you'

And it did not happen.Dia tak buat pun.

Apa yang aku dapat hanya lah betapa aku dah lupa dia dan janji-janji aku aku kat dia sebelum aku datang sini kat facebook aku.Tapi dia memang tulis situ yang dia benci aku.Aku tau dia tipu.

Aku tak pernah lupa,cuma dia yang tak pernah balas mesej aku.Aku tau budak tu memang sengaja tak balas.Tapi aku tak marah dia pun.Aku tau dia tak pernah kisah nak balas.

Dan hari ni pertama kali aku rasa sangat muda.Aku berjaya faham konsep facebook sepenuhnya setelah setahun.Terima kasih pada Hunny.

Tepuk tepuk.

3 comments:

Unknown said...

klu die buat camne

Amir Syafiq said...

AsH:hehe dia takkan.

Unknown said...

o maybe die blum buat lagi kot. If i dare her? =P