Mar 15, 2009

Sos Tomato

Kalau setiap kali aku telefon mak abah dan Hunny,pasti diorang hanya akan dengar aku merepek tentang betapa sejuknya iklim kat sini.Aku benci keadaan cuaca di sini.Serius.Setiap pagi aku akan melawan dengan ketar-ketar badan.

Mak dan abah akan suruh pakai baju tebal sikit.Hunny pula akan suruh banyak sabar.

Harap-harap menjelang musim bunga semua benda akan kembali normal.Kalau pun tidak mampu jadi sepanas Cheras,jadi panas macam kepala Kuhendran bila aku sepuk kepala dia pun jadi lah.Tapi serius,kepala dia memang panas.Tambah-tambah bila kena pelempang.

Memang ajaib bila aku kurang kompelin tentang bagaimana aku kena buat kerja rumah sendiri,basuh baju sendiri, malah kena masak makanan sendiri.Mungkin aku dah mula pandai berdikari agaknya.

Well, I am a grown man,I guess.Macam orang-orang Sparta.

Awuu!!!

1 comment:

Reena said...

bgus2! teruskan usaha. well abg pitt kn de bakat terpendam:)