Jun 11, 2009

Masalah Lama Dengan Twist Terbaru

Aku tengah mengalami masalah terbesar dalam sejarah hidup aku;badan aku semakin membesar.Ya aku tau ni masalah lama tapi kali ni ia betul-betul menganggu kehidupan aku.Bila berdiri depan cermin,apa yang aku lihat ialah sepasang tangan sebesar bata,paha sebesar kampit baja,pipi setembam selasih dan gabungan huruf seperti 38 dan F.

Sudah tak handsome macam Tim Armstrong.

Bukan lah aku tak mahu in shape kembali atau apa-apa tapi keadaan sejuk di sini memaksa aku untuk terus makan dan makan untuk mengekalkan suhu panas optimum badan aku.

Cantik kan alasan aku?

Kukuh sungguh.Flawless tahap bukan-bukan.

Tapi aku merasakan aku juga harus menjaga kesihatan aku.Cita-cita untuk memakai skinny jeans sebelum kahwin pun nampaknya masih dalam samar-samar.Takkan lah aku nak cita-cita untuk merasakan bagai mana bebola kacang aku di dakap dengan kain denim hitam tu terhapus begitu saja.Jadi aku kena teruskan usaha untuk melawan lemak di badan.Teruskan berlawan dengan titisan peluh terakhir. Kau semua doakan saja lah kejayaan aku.

Stop your messing around,

Better think of your future.

Time you straighten right out,

Creating problems in town.



A message to you,rudai!

8 comments:

Amirul Rezza said...

Hello Epifah!

*ops silap blog.

Amir Syafiq said...

amer:blog dia sini lah:http://epifahothman.blogspot.com/.
ni blog boifren dia.haha.

Debot said...

mesti ko tgh gusar nt blk m'sia adakah ko akan diterima oleh epi dan kawan-kawan ko? haha

jgn bimbang weh. aku ttp akan ckp, "weh ko diet skrg!"

hehe. toodles~

syafiqah said...

hey hey lama gila tak update. tak apa getting fat. cik akak takkan lari. :P

Amir Syafiq said...

adeb:haha gila kejam kalau mereka dan kau tidak menerima aku seadanya.rasa macam time hensem je diperlukan.haha.

Amir Syafiq said...

syafiqah:haha.memang la.tapi nak pakai skinny jeans.tak dapat pakai lama-lama,pakai lima belas minit pun jadilah.

Ain said...

Richard . u mmg gemuk from last time .
u dun know ar ?
haha !
just dream lar u gonna wear the skinny jeans :P

Amir Syafiq said...

Ain Najiha:ingatkan cina mana tadi.well what to do?somebody is jealous over me:p