Jun 14, 2009

Hey Hey Let's Go!

Keadaan musim panas di England agak berlainan dengan keadaan di Malaysia(duh!).Siang malam di sini boleh di katakan sangat pelik.Malamnya akan menjadi sangat pendek,manakala siangnya adalah sangat panjang.Bayangkan matahari hanya akan tenggelam pada pukul 9 malam dan ke atas.Mungkin kerana ini juga lah aku menjadi sangat gemuk di sini.Dalam kepala aku,makan malam hanya boleh di makan bila ia sudah gelap.Dan untuk makan sesuatu hidangan berat pada pukul 10 malam,hanya lah menyebabkan lemak berkumpul dan menampakkan diri kau gemuk.

Cuaca di sini yang nyaman dan kadang-kadang sejuk tu juga kadang-kadang buat aku malas sekali nak berjogging di waktu pagi.Kebanyakkan masa pagi aku di habiskan di atas katil menunggu cuaca menjadi panas dan sesuai.Tapi setiap kali cuaca begitu sampai,kedai Fish and Chips seberang jalan dah mula menjalankan operasi.Jadi,dari berjogging,baik layan Fish and Chips.Sedap juga kalau dapat makan panas-panas.

Kadang-kadang tu,aku hanya boleh merancang.Tapi displin yang lemah buat aku tewas berturut-turut.Nasib Cinta aku tak begitu memandang rupa paras aku.Tapi seboleh-bolehnya nak juga aku nampak hot.Kot-kot dia juga yang bangga kalau agak-agak ada orang tanya;'Boyfriend sapa lah ni handsome sangat?'

Esok nak kena jogging lah!

1 comment:

Mc Izzy said...

cmon2.mari bersenam