Feb 23, 2009

Sempurna Yang Buruk

Aku ada lagi masa 2 hari sebelum bertolak.Aku tau semuanya berlaku dengan cepat.Aku pernah cakap dengan Hunny.

'I hate it when everything is so perfectly fine'

Dan itu dah jadi macam mantra aku sebelum tidur.

Tapi aku tak boleh berat sebelah.Ada setengah benda tu memang sepatutnya jadi sangat sempurna.Hidup aku di kelilingi dengan ramai orang yang sempurna,cinta yang sempurna dan situasi yang memang aku ingin aku tengok sejak umur aku 5.

Jadi aku sedapkan hati menggunakan format jam.Aku masih ada 48 jam.Dalam masa 48 jam tu,aku masih boleh buat semuanya.Aku masih boleh berbakti pada negara agaknya.

Sekarang aku nak menggunakan sejam dari masa tu untuk mempebaharui lesen memandu aku.

Eh dah ada 47 jam pula lepas ni.

1 comment:

Farihin Hadi said...

ouh..
selamat kepergian pacik faveret ku...
uhuk~