Feb 25, 2009

Hari Pertama

Gementar rasa buat pertama kali,
Teruskan saja walau tak ada yakin diri,
Pecah cermin tengok banyak kali,
Tarik nafas panjang tanda gagahkan diri,

Bertudung putih coraknya hitam,
Sejuk hati bila orangnya datang,
Bercerita dengan dia buat aku nak pitam,
Aduh aku jatuh cinta sekali pandang,

Pertemuan seterusnya mengundang rasa,
Buat si cewek mahupun si pria,
Sehari tak jumpa rasa naik gila,
Itu lah agaknya lagenda cinta,

Berkasih bersayang pasti ada ralat,
Ada masa memang nampak jatuh dan bangun nya,
Hilang patah memang adat,
Tapi aku tak akan pergi untuk selamanya,

Jangan kau bimbang sayang,
Di mana saja aku berada,
Mahupun dengan siapa aku bersama,
Aku pasti aku tetap kau yang punya,

Hari pertama masih dalam kepala,
Kita berjumpa bermesra,
Kini aku harus mengejar cita-cita,
Selamat berjumpa lagi wahai si cinta,

8 comments:

epifah said...

is this the one yang u're telling me tu?



balik cepat2. :'(

W. Suhailaliza W. M. H. said...

hurrmm.. so sweet!!!!

=)

lucky epifah!

btw, regardless of haven't seen each other, u take care there!
i'll take care of your HUnny here! =)

syafiqah said...

omg! so sweet. your hunny should be proud of having you. wahh! :)

Ain said...

pit ..
tc of yourself over there :)
i kinda miss u ..
wit lurve;
Ain

Reena said...

abg pit. jgn lpe taw! huhu:) slmt pegi n blik. insyaAllah thun dpn kami p sana:D

plasterakuluka said...

wah ~
hunny kau
untong2.

nyah
jge diri sane yah ~
:DDD

Dari Jalan Kopi said...

alamak sedih lah beb! jgn lupa update blog dari sana. kirim kan salam saya kepada kekasih hati cinta kami putus di tengah jalan. namanya madelin albright. kahkahkah.

Amir Syafiq said...

hunny:memang la untuk awak pun sayang.

W. Suhailaliza binti W. M. Hussin: thanx:Djaga lah beliau baik baik tau.

Syafiqah:well biasa2.

Ain:dowan:p

Reena:mai mai.raya sambut sini jum.

Plasterakuluka:hang pun jaga diri beb.

Dari Jalan Kopi:ahahaha tu pun kalau dia hidup lagi.