Feb 18, 2009

Bahagia

Aku sekarang ialah seorang manusia super.

Aku ada apa yang kau mungkin dambakan dalam kehidupan kau.

Aku ada sebuah famili yang bahagia.Aku ada mak abah yang akan sentiasa menyokong aku dalam apa yang aku buat.Aku ada Ain Najiha yang sangat suka berkawan dengan aku.Apa lagi yang aku mau ialah membuatkan mereka rasa gembira balik.

Aku juga ada teman wanita yang sangat memahami.Dia juga sangat sweet dan mempunyai daya tarikan yang tak ada perempuan dapat buat aku rasa macam tu.Sekarang pun aku rasa sangat bahagia dan apa lagi yang aku nak minta hanya lah dedikasi diri sendiri untuk komitmen yang satu ni.

Kawan-kawan aku juga sangat cool.Mereka pun akan buat apa saja untuk aku.Aku juga begitu.Walaupun aku tak ramai kawan tapi lantak lah.Kualiti jauh lebih penting kuantiti.Aku tak minta lebih,tapi cukup lah aku mampu berada di samping mereka tak kira waktu,sedih atau gembira.

Kau cemburu dengan aku?

Memang patut pun.

2 comments:

Dari Jalan Kopi said...

saya sangat cemburu jika teman itu scha al yahya. kahkahkah.

Amir Syafiq said...

Dari Jalan Kopi:hehe scha al yahya saja tau.huuu.fahrin tu jeles orgnye.saya tak berani dekat/