Feb 15, 2009

Semalam

Semalam aku keluar dengan Hunny.Biasa lah ritual hari minggu.Tapi mungkin ianya bukan ritual seperti selalu kot.Semalam macam sangat istimewa.

Lepas lintas jalan kat The Curve.Ada wartawan Channel 9 pula nak interview kami.Di sebab kan kami sangat sporting.Kami pun cuba lah.Kenapa tidak kan?Dapat juga jadi famous selama beberapa saat.

Hanya aku dan Hunny aku di temuramah oleh sebuah staesen tv nasional.Romantik campur adrenaline rush pula rasa.

Tajuknya: Wajar kah Hari Valentine Dalam Islam?

Malam tu,aku dapat tau hanya Hunny saja masuk tv.Bahagian aku entah mana-mana pergi.Masuk Melodi mungkin.

Atau mungkin produser tak suka dengan komen aku yang lebih kurang macam ni;

Aku:.....Saya datang ni pun bukan nak sambut Valentine Day sangat tapi nak sambut birthday girlfriend saya....

Jujur kan aku?

5 comments:

Hadi Kamardin said...

maybe perut awak belum cukup flat mcm saya... usaha lagi...

Q said...

sape hunny mir?

Amir Syafiq said...

Hadi:hehe pasni buat rambut flat top tgk,baru masuk tv.

Pnampojepon:kalau sebut pun kau tak kenal.ahaks.

Dari Jalan Kopi said...

hunny? nama mcm hot. capik. nama mcm tak hot. patutlah x msk tv. kahkahkah.

menjadi jujur adalah lebih dihurmati berbanding masuk tv. tak percaya? sila tanya mahathir muhamad.

kahkahkah.

buat apa saja asalkan yang baik.

Amir Syafiq said...

darijalankopi:hahahaha tapi serius jgak lah topik dia.jawab soalan mcm tak kena.sebab tu lahh kot.