Feb 4, 2009

Hujan Hujan Hujan

Aku tak pernah terfikir aku akan ada hubungan jarak jauh.

Aku pun tak pernah ada pengalaman tu.Rasa rindu tu macam dah memang confirm.Ye lah,berpisah beribu-ribu batu kot.Aku dah susah hati.

Hadi cakap distance is only number.

Seriously.

Dia cakap juga yang apa yang paling penting ialah kepercayaan.

Dengan kepercayaan semua benda akan jadi mudah walaupun mungkin akan ada perasaan rindu juga nanti.

Sebab tu dia dengan Megan Fox bahagia macam sekarang.

Oh sweetnya diorang kan?

Rasa macam nak terajang.

4 comments:

plasterakuluka said...

wah die.
d lamun chenta.
sian lak kena rindu jao2 an.
tapa.
jgn kurus da la.
:DD

Amir Syafiq said...

plasterakuluka:hehehe tak kurus punya lah:p

W. Suhailaliza W. M. H. said...

saya selalu je mengalami hubungan jarak jauh...even sekarang pun. :)

rindu-dendaman semua tu sudah mestila...

sabar, trust, and sincerity, and loyalty.

itu keyword dia. :)

and, baguslah anda sedang dilamun cinta! :D

Q said...

fergh! aku berani potong kuku kalau ko kurus! kakakaka!...jgn ko blk m'sia bawak negro sudah ler..