Apr 25, 2009

Rawak


*Gambar Hiasan


Sebagai seorang pelajar,hari-hari aku sangat sibuk.Serius.

Tugas aku hanya bangun pagi,mandi,pergi kelas,balik kelas,pergi perpustakaan,fikir apa untuk makan tengah hari,makan malam (atau mencari alasan tak nak makan malam),marah-marah sebab sejuk sangat setiap hari,gelak-gelak dengan Mahda,telefon Cinta,telefon mak,ber IM dengan Cinta,kutuk Ain Najiha dan tidur.

Monotone kan hidup aku?

Dan aku tau,walau macam mana pun hidup kena sentiasa kemas.Tapi masalahnya aku jarang ada masa nak mengemas bilik.Bilik dah macam tahap gaban teruk.Tongkang pecah atau apa saja kau nak panggil.

Tapi perkara ni mungkin sebab cuaca kat sini sangat sejuk membuatkan aku malas untuk membuat perkara-perkara yang memakai banyak tenaga.

Tengok lah nanti dah panas sikit aku jemur la apa-apa yang patut.

6 comments:

Yagami said...

macam kenal je bangsal ni. hahaha..

syafiqah said...

saya juga semakin sibuk. memang semua pelajar pun sibuk kot. :P

Ain said...

Wat kutuk2 me ?

Dari Jalan Kopi said...

macam pernah tgk gambar ni?

kahkahkah.

Amir Syafiq said...

yagami:hehe jgan kau lupaa.

syafiqah:tu lah.tak sibuk tak rasa pelajar pulak.

ain:you la always kutuk kutuk me.

Dari Jalan Kopi:hehe tak boleh tunjuk gambar bilik sini.nanti ramai culture shock.

Ain said...

where got ?